skolavslutning

jadu kom hem för nån timme sen berättat details då, kom hem efter skolan , åt och blablabla sen kom min mormor och hon har inte kört bil på 3 år! men nu har hon fått en bil av min mamma och pappa så hon skjussade mig och syster med värsta racing fart till lillänge, :) där köpte jag 3 par skor, 2 par vita tygskor och ett par ballerina, :) bilder kommer imorgon kanske. :) sen hjälpte vi henne att bära lite saker sen skjuss hem,

där var nikita och hon hade på sig en AS FIN klänning som hennes mormor hade sytt! såg seriöst köpt ut ;O sjukt fin! sen fixade vi oss och sånt, sen åkte vi till skolavslutningen,

 det var mkt uppklätt folk, och trevligt. sen började kvällen. haha jadu våra lärare är som dom är. varje år gör dom värsta numret nu spelade alla smoke on the water och dansade till, haha låter kanske inte så kul, men så sjukt kul med tanke på att en lärare är så jävla sjukt ful! (sättet)

sen skulle 2 killar i nian sjunga, ena killen skulle börja så blev de fel så han ba " FII TTAA" HAHA fan vad alla garva! så sjukt kul vare, inte så lyckat blev det men bra ändå :)

och när niorna sjöng "the rose" tänker man " Om 2 år ska jag lämna klassen som jag spenderat nästan varje dag i hela mitt liv med, sorgligt! en liten tår fäldes långt inne,

sen drog vi till donken! hela familjen + nikita! men nikita är en del av min familj ttycker både jag och min syster, :) utan henne känns det tomt! men det blev Mc feast plus meny och man fick ett fint glas (y'

sen hem och städa rummet tvätta av sminket, sen drog nikita hem :) ja de va min kväll och den blev nice,

IMORGON ÄRE SOMMARLOV!! FATTAR NI!! ååååh vad skönt :'))
I love it.!



sådär såg en maja ut ikväll, drog på mig ett par tights i sista sekund för det kändes så jävla naket annars! ;o ångrar att jag gjorde det nu kändes det för påklätt med tanke på alla andras klädsel :) yaya lyckad kväll iaf. pussss godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anomym :D

Vart har du köpt kjolen ? :)

2009-06-12 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0