SKÄÄÄMT!

haha, hej bilderna på nikita och "Adrian" är fejk! det finns ingen adrian, utan dt är jag soom klätt ut mig till kille igår! haha, vi hade lite kul när nikita flätade mitt hår så jag satte på mig en mössa och min brorsas kläder ;p haha, tydlugen har väldigt många gått på det, men de va lixom meningen ! :)

nu har vi precis kommit hem från odensala, vi va med hanna och kolla på 6.e sinnet, :) den va leeskig, sen skulle vi cykla i regnet till donken på lillänge, men vi drig till statoil och träffade natalie och joel ist, sen hem till hanna igen haha :) nu käkar vi macka sen kanske se nån film elr nått PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny ;D

hahaah jag såg att de va du på dina händer!<3

2009-06-15 @ 12:48:51
Postat av: Fanny

hahaah jag såg att de va du på dina händer!<3

2009-06-15 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0