onsdag, outfit + nytt i garderoben

hej sötnosar, :D kom nyss hem från folketshus, idag började vi klockan 8 fick reda på att det inte blev nån smink kurs för det var fullbokat (elr nått sånt) så då skulle vi få gå på törners och fika ist, så vi städade i 1½timme sen drog vi ner på törners och fikade, haha :) det va mys och gott tog blåbärs paj och chokladkaka, jag och sofia delade (y' sen gick jag och ida och käkade kebab efter det haha! svull, jo lite. Sen på Rut m.fl och köpte en spets bolero, som jag ska ha ikv, :) sen gick vi runt och kollade lite, :) la undan en tröja på monki oxå som jag typ ska köpa imorgon, får la se. här kmr lite bilder puss


Dagens outfit,
tröja H&M ljusa jeans tights ginatricot.


(y'



kebab är min älskling, Nobody can take it away from me, !



spetsbolero rut mfl. 149 :-

nu ska jag lista ut en fräsig frisyr tills ikv ;) pusss så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0