onsdag morgon + outfit

godmorgon alla sötnosar :* sovit gott?
mohaha orkade inte fixa håret imorse. så jag satte upp det i en hästsvans (y' alltid det enklaste sättet tycker jag, haha :)  
här har ni dagens outfit tråkig jag vet men har så dålig fantasi !



svart linne ginatricot,
Vit t-shirt med ficka ginatricot
Korallröd prasseljacka ginatrcot,
ljusa jeanstights ginatricot ( nikitas )

Oj! kände att allt jag hade på mig kom från ginatricot, haha förutom mina underkläder och strumpor från H&M! ;)

pussss

Kommentarer
Postat av: Mental Monkey

Hehe jess, nu fick man morgonfrisyren och dagens outfir i ett, najs najs!!! och jag tackar!



Jo tack, sov som en nalle inatt, var helt slut, men ja jag har sovit gott ;)

/MM

2009-06-03 @ 13:52:22
URL: http://mentalmonkey.blogg.se/
Postat av: loisee

snygg,snygg snyggare tjej!:)

2009-06-03 @ 20:01:11
URL: http://manthenloise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0