nytt i garderoben,

HEJ! :D nu är jag med min beeeztis, :) idag har vi vart på stan , jag köpte en högkjol, en t-shirt, strumpor, och en bh. =)
jag trodde jag hade tappat bort min 5 hundring när jag kom hem! men jag tror inte jag har det.. haha, pengar bara flyyger iväg.! men nu ska jag faktiskt spara :) på lördag fyller jag år!! :DD yey glad maja. gjorde även 4 mössor på slöjden en lila,
2 rosa och en ljusblå, en rosa fick nikita och en ljusblå fick John för han fyller år idag! :) grattis på han! här kmr bilder puss biaatchesss !







hög midjekjol 149 kr H&M ,





t-shirt bikbok 199:-



ballerinastrumpor, H&M 59,50 :-  (a'




Kommentarer
Postat av: i&b

älskling, du är snyggast.<3

2009-06-01 @ 21:20:05
Postat av: loiseee

sv: haha nejdå!:D

men du är riktigt jävla fin du tjejen!

2009-06-01 @ 22:32:55
URL: http://manthenloise.blogg.se/
Postat av: fanny

jag kollade på den där kjolen fiin <3

2009-06-02 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0