nice b-day (y'

 Igår efter vi hade varit på stan fick jag en bruno banani av min bästvän!!! vet ni hur glad jag blev!? Hade en förut men den är slut så jag tänkte köpa en ny! så e hon så snäll och köper en till mig :') jag älskar henne mest.  vi hade käkat kebab så sprang vi till bussen för att åka till torvalla en snabbis och träffa nikitas kompis puppen som hon inte träffat på länge, jävligt skön brud! haha sen tog de sån jävla tid så det inte gick nå bussar förns om en timme så Pj, Krille Hanna & Julia hämtade oss med moppe (y' sen var vi i odensala hela kvällen och det var mys och vi hade riktigt kul :)) fick en ben & jerrys av simon :') och väldigt mkt fin sång. sen sov jag nikita, emma pj och krille hos hanna och simon, haha alla sov på lite olika ställen, :) sen imorse beställde vi kebab ! hemkörning, dåligt gott! :') sen cyklade jag, nikita och emma på ica och handlade dricka till alla haha. men sen satt vi och pratade och hade mys sen åkte jag och nikita hem till mig och städade mitt rum lite nu har nikita dragit hem och jag ska käka och lite sånt, förlåt men kameran följde inte med igår! ;O glömde helt bort! kanske jag kan fråga emma om lite bilder, :) men iallafall var det en kung födelsedag tack allihopa :) bilder på mina presenter och sånt får ni sen ska äta nu pussssssss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är en bruno banani?

2009-06-07 @ 20:03:55
Postat av: eemma!

de är en parfym! fett god, om det är den rosa? :)

2009-06-07 @ 21:25:29
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0