Min födelsedag! :D

hej :D idag är det sveriges nationaldag aka miin födelsedag! :D gårdagen var vi nere på stan med folk, det va skit kul :) efter 12 fick man många grattis! vaknade imorse  jag och nikita fick frukost på sängen av min syster. :') sen har vi lyssnat på tjejig musik sen drog jag nikita, frida och elina ner  på stan och åt på donken, sen gick jag och frida själv en stund för elina och nikita skulle köpa present till mig, medans gick jag på monki och köpte ett par rosa  siden shorts som nikita har! :D
*likisar* daah lixxåm! sen gick vi hem och nu väntar vi på att mamma ska komma hem så kalaset kan börja ;) mohaha. sen ikv blire odensala med mysiga människor. bilder kommer! PUSS

Kommentarer
Postat av: Mental Monkey

Hello, GRATTIS!!! Ja må du leva!!!!!!

Hoppas du har en fantastisk dag! Många grattis från mig!!!!

/MM

2009-06-06 @ 22:49:49
URL: http://mentalmonkey.blogg.se/
Postat av: elin

Grattis dåe (:

2009-06-07 @ 13:47:58
URL: http://elinkristiansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0