min dag,

hej brushor och sisters, ( vet inte varför jag skrev så, kände bara för det!) Idag kom nikita till mig jag fixade mig och vi drog ner på staden, och jag köpte ett par jeans, sen så gick vi upp till mig och nikita åkte hem, jag gjorde inte så mkt typ satt vid datan, sen kontaktade jag emma och frågade om hon ville hitta på nått och det ville hon :) så hennes mamma skjussa hit henne, sen åkte vi till odensala och träffade Erik, Daniel, Thaien, och Pj, som satt och käkade pizza haha. sen på ica och köpte dricka sen gick vi till Pj och kollade på film, :) sen ringde nikita och sa att hon inte orkade vänta på bussen så hon hade alltså GÅTT från busstorget, och ni östersundare vet nog att det är hyffsat långt från busstorget till odensala, så hon hade alltså gått i spöregn, och snälla som vi är( jag felix och danne) gick och mötte henne i Spöregn, men vi hade bara ett paraply, och jag är inte bra på o dela paraply'n så dom blev fett blöta :) (y' men dom börja kasta kottar så dom fick oxå lite skydd, ;) sen drog vi till Pj igen :) sen slutade dt och regna så vi gick ut och gick till simon, :) sen kom vi på den geniala idén att dra te donken! men när vi kommit till pj, orkade vi inte gå mer så vi gick in till han och snacka ist, :) sen kom min pappa och hämtade mig och emis :) och nu sitter jag här, mohaha :) ska jag va ärlig tror jag inte nån fattade nått men får la se derå, :) imorgon blire att busa med Emma, hih :) och min pappa fyller år! så jag ska städa ooch va jätte snäll mot han :) men de e jag alltid. :)


Nya jeans Zlave 400 :-   


det va skit fint när vi åkte för att lämna emma på frösön, så va tvungen och ta kort :)
mobilbilder allt ihop, men systemkameran i jobbig.

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså din röv e fan skit nice!!!! älskar dig maja olofsson ;D<33

2009-06-26 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0