midsommar,

hej pussgurkor, haha! förlåt för usel uppdatering men igår hade jag en rolig dag ! :D
Vi packade åkte till frösön runt klockan tolv, köpte jordgubbar och då kom nikita och vi åkte till båten, :) pappa hade köpt nya högtalare så vi kopplade in datan och spelade olika låtar på spotify med högsta volym. "fet bas" haha, det var nice. :) sen åkte vi båt till ett ställe som heter rönningen , och väntade på att folk skulle komma, haha medans så rodde jag, Nikita. Ida & Lina,  ro-båt, och paddlade kanot, haha jag va fett grym på dt :) sen så gjorde vi mkt under kvällen, :) det var jätte fint och härligt väder, :) runt klockan 8 tror jag så fick vi åka med en kille som heter stefan till verkön, och vi raica dit hihi :') det va najjs, (y' sen när vi kom dit så köpte vi glass och kollade på kossor, haha sen efter kanske en timme så raica vi tbx och det va fett mysigt väder, typ solnedgång och allt :) sen så hände as mkt roliga grejer med fulla människor Haha! inget som behövs tas upp här ;) sen gick vi och la oss kanske runt 2 halv tre. :)

idag vaknade vi klockan 9 tror jag ;o åt frukost, la oss på båt-taket med täcke pch kuddar, sen tog vi dom och satte oss på en stol och somnade... haha! sen blev de kallt så vi gick ner och la oss, när vi vaknade så var vi hemma i hamnen igen! hahaha, (y' och då vare spöregn, (n' iaf, är ja hemma nu, bilder kommer kanske sen när jag hittar sladden, nu ska jag duscha sen ringa nikita för vi ska till odensala :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0