huvudvärk..

var hemma idag p.ga huvudvärk, den har inte gått över än! har väldigt ofta ont i huvudet, mamma tror det beror på mina tänder och käken osv, när jag ska öppna den så knäcker den och när jag tuggar nått så knäcker den. Det gör inte ont utan det låter bara väldigt högt.  + att mina tänder sitter ganska trångt, vilket är en anledning att jag ska få räls. jag hatar verkligen mina tänder, det värsta jag vet är att skratta så dom syns så jag håller oftast för munnen elr nått. now you guys know .
har inte orkat fixa internet på min nya data och inte sånt där virus skydd så min bror ska fixa det åt mig när han kmr hem, :) är inte så hightec av mig,

jag har en ny favorit, Melissa Horn, lyssna på "hanna", "långa nätter", "vår sista dans" grymt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0