hooome

hej pipol! (people) Först kom emma till mig vet inte vad klockan va 6 / halv 7 kanske, då fixade jag mig klart haha sen så gick vi till odensala! han inte längre än till blå center då en viss Martin skrämde livet ur oss! och vi skrek som fan! haha, som tur va hade emma hans nummer så vi ringde han, och hann kom tillbaka och hämtade upp oss och skjussa oss till sportfältet (y' där vare mtach mellan Ope och Brunflo, och Ope loosa stort! vafan ;) haha, sen gick vi massa folk hem till Pj, och satt och svettades lagom mkt på hans rum och pratade och massa, :) sen raica vi till ica med cykel för att köpa lite energi! sen tillbaka, och sitta på hans rum och ha kittel krig :) sen kom emmas snälla mamma och skjussade hem mig, :) och nu sitter jag här har nyss ätit tårta (a' imorgon får vi la se vad som händer nått lär dt ju bli, :)



p u s s

Kommentarer
Postat av: elina

puss på dig :')

2009-06-23 @ 23:26:52
Postat av: isse

love you ! :')

2009-06-24 @ 16:15:47
Postat av: erik lundemo

fin maja (: <3

2009-06-24 @ 17:57:24
Postat av: Anonym

love you to<33

2009-06-26 @ 14:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0