hej tötisnosar

shudelu, kom precis hem, har varit i odensala idag igen :) men först var jag och nikita på stan och vi träffade trevligt folk :) sen på bikbok, och jag köpte mig en långärmad randig tröja, bild kommer nere, sen gick vi på zlave och jag testade ett par jeans som jag la undan, ska nog köpas om inte imorgon så på måndag,
sen hem till mig och pappa skjussade oss hem till Felix, som btw har sjukt fint hus! me like :') typ biljardbord och massa, hihi sen var vi där och spelade Guitar hero, allvarligt vad har hänt med mig!? jag brukade allvarligt vara bra på det, men nu när jag inte spelat på ett tag så är jag allvarligt SÄMST, haha jag och nikita ska träna upp oss så vi blir lika bra som felix och krille, som spelar på expert. ;) haha! dream on maja, dream on! IAF så hade jag en trevlig kväll, :)
Imorgon ska vi ut med båten på ett ställe som heter rönningen och fira midsommar, nikita följer med och datan följer med så jag bloggar från the boat, bilder kmr nog ska ni se, :)



dagens outfit, chinos från gina och randig tröja från bikbok.

hha en sak jag inte riktigt fattar är dom som busringer? vad är meningen? fett omoget och dom är inte ett dugg roliga att prata med, dom flesta är ju iaf trevliga att prata med men.. nae tummen ner för dom haha, dom må ju inte ha mkt till liv dom inte :)

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0