Grattis världens bästa pappa!

Vill först och främst säga GRATTIS till en av världens bästa pappor!,idag vaknade vaknade 1 ! dock ställde jag larm.. men :) fyfan vad jag inte kunde sova inatt, var jag ensam? det är så jävla ljust ute så det är näst intil omöjligt! som att gå och lägga sig mitt på dan. Så inatt runt klockan halv 3 gick jag ner i köket och gjorde en Taco macka! (y' de va nog den godaste taco macka jag har ätit :) sen gick jag upp och la mig, men somnade inte typ -.- vaknade lite från och till :) men nu är jag vaken och ska städa först rummet, sen nedervåningen jag är en duktig flicka :)


foto,maja,red,maja
tog nån random bild,

pusselikyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0