FAiL

hej sötnosar , kom hem för kanske en timme sen började med att vi cyklade till sportfältet och kolla på match, sen kom Thaien Krille och felix och kollade med oss, sen palla vi inge mer så vi cyklade till Statoil och köpte glass, haha och vi skulle pumpa cyklarna för de var dåligt med luft i däcken, så pumpade jag mitt lagomt mycke.. sen när jag är klar att åka hör jag VÄRLDENS jävla smäll, alltså typ som en bomb inget skämt, och kollar på mitt framhjul som ryker, då är det mitt framhjul som har sprängts, har alltså pumpat lite för mkt luft i däcket.. vi låste fast min cykel där och nikita skjussa mig på en annan så vi cyklade runt, och sen satte vi oss vid My way och chillade, sen cyklade vi till Statoil och där kom pappa och hämta mig och nikita, sen hem och äta tacomacka och städa rummet. :)
nu ska jag fan sova så jag kmr upp imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

glr din blogg, följ gärna min i bloglovin :)

2009-06-22 @ 00:26:36
URL: http://rebeccastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0