dålig uppdatering !

hej sötnosisar , har inte bloggat nått idag men har inte orkat! Jag och nikita vaknade runt klockan 1 typ.. shame på oss! och då vare sol och fett bra väder ! :D sommarn e påväääg, sen iaf så kom nikitas snela mamma o pappa med jordgubbar till oss ! så vi satt ute åch käka jordisar, sen fixade vi oss och cyklade till odensala och var med busigt folk och hade trevligt heeela kvällen :) kom hem för nån timme sen, och är sjukt trött! har städat mitt rum och ska typ sova nu, :)
btw så har min mamma och pappa köpt 19 stycken 2 liters drickor! 17 cocacola, 1 fanta och 1 zero till nikita! haha men nu har vi druckit upp några, :') cola är fan de goaste som finns ! :) imorgon ska det bli ännu mer stek väder! NajS! :) nu ska jag sova pussen.

vafan jag som tänkte bjussa på några bilder så går det inte lägga upp! kanske imorgon då pusselikyyyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0