analplugg

min rubrik får ni tåla, jag har varit busig och inte uppdaterat men jag har inte haft tid! Igår vare nog bästa vädret nånsin, vi va på verkön och de va vindstilla och sjjukt varmt, låg ute och sola nästan hela dagen, jag doppade mig t.om i storsjön! Det va nice :D första doppet i år, tror jag :D plus att min brorsas kompis satt på en låda på badbryggan så välte den och han ramlade i, hahahaha fan va de va kul han lixom ba försvann! :D

Sen på kvällen åt vi grill bufée på slottet, det va as gott, men jag våga typ inte ta mer, kalla mig feg men jag är en sån person som inte kan äta för mkt inför folk! det känns som att nån ska komma fram till mig ba " hurru maten ska räcka till alla " eller typ " har inte du redan ätit lite för mkt" vet inte vrf men jag tänker alltid så! :) iaf va kvällen as nice med mycket skratt, haha bilder kanske kommer imorgon, :) och idag vare minst lika nice väder, och har legat i solen hela dagen nu är jag en tomat! mina armar bränns mina ben bränns mina axlar bränns och min bröstkorg är alldeles tomatröd! JAG HATAR ATT BRÄNNA MIG! ligger i bh och trosor bara för det bränns så jävla mkt!

När jag kom hem idag tog jag en iskall dusch, sen fixade mig och emmas mamma och emma kom och hämtade mig sen åkte vi till felix, ! vi satt hos en ett tag sen gick vi till Ica och sen hem till Erik :) han åt lite sen spelade vi kubb, Jag och Emma mot Erik, Felix & Pj, första omgången loosa vi stort.. andra omgången vann vi! ;D haha, vi va best,

sen fick vi vattenmelon, kex, godis och saft av Eriks snälla mamma :) sen gick vi ut och gungade lite, sen stog vi på gatan och pratade tills jag och Emma skulle hem :)

vi gick till Statoil och där hämtade min pappa oss, vi skjussa hem emma och sen åkte hem och jag åt vitlöksbröd sen la jag mig i sängen mohaha, de e nice ! ska smörja in mig nu med lite lotion så jag inte flagnar! shit vad långt jag skrev ;O ingen orkar läsa tror jag men får väl la se derå! ska fråga emma om bilder så då kmr dom imorgon :)

p u s s


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla texten ! skriv kortare och fler bilder .ingen orkar läsa !

2009-06-29 @ 11:20:41
Postat av: isak

jag läste allt, var inte speciellt lång tråkigt,

<3

2009-06-29 @ 14:15:58
URL: http://iborgefjll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0