svar,

Anonym om stan,:

 har du gått in i en vägg eller nått ? platt face..


svar
; nej jag har inte gått in i en vägg, jag kanske har ett platt ansikte ? :) Ingen är perfekt,  haha, och du lär ju inte se så jävla bra ut du heller kan jag tänka mig eftersom du sitter och klagar på andra, eller är det av ren avundsjuka? ifall du tror att jag tänker ta åt mig av nån anonym som säger att jag har ett platt ansikte tror du fel, haha jag vet väl själv att jag har ett platt ansikte, jag har väl förfan kollat mig i spegeln och att du inte vågar visa vem du är tycker jag bara är sorgligt,


Kommentarer
Postat av: frndens

Maja är ta med fan FIN!

jag skulle ge allt för o få hennes face.

2009-07-04 @ 16:45:24
URL: http://frndens.blogg.se/
Postat av: evelina strömberg!

fan vad omoget att skriva så! ta inte åt dig du är ju superfin, håller med den över! <3

2009-07-05 @ 19:45:12
Postat av: timna

shit, vilken fitta som kommenterat det där.

hoppas inte du tar åt dig!

jag tkr du är skit sööt! :)

:*

2009-07-06 @ 14:34:14
URL: http://timnaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0