stockholm stad, bilder!♥

hih hej, idag vaknade vi typ runt 10 till kungenskurva och mamma gick på nån trädgårdshandel, sen åkte vi på donken och käka cheese! sen åkte vi på ikea en sväng och sen till självaste stockholm centrum och gick där till klockan 5! köpte 2 par tygskor på urban outfitters, och ett linne och ett par jeans tights på gina tricot, dum som jag är så testade jag bara ett ben på tightsen -.- sen när jag kom hem och testa båda så va tightsen för små... -.- aja men jag pappa och mamma gick till solnas köpcenter och lämnade tbx dom där och bytte size hihi :) köpte 'även en rosa randig tröja då oxå, sen hem och åt och kollade på teve, :)


tröja ginatricot 149 :-

bilder från när jag och pappa var ute och gick med lowa :)













solnas köpcenter hörde av nån rand0m att det va typ ett av sveriges största köpcenter ;o typ sant affärerna tar aldrig slut haha! :)

p u s s


Kommentarer
Postat av: stina lindberg

sån där tröja har jag (;

2009-07-16 @ 03:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0