STOCKHOLM I MITT HJÄRTA ♥

HEJ! :D är nu i stockholm och jah älskar det :') Igår klockan 8 åkte vi från Östersund till huddik, och parkerade husvagnen och satte upp förtält osv :) sen var vi där heela dagen, gick promenad på stranden dåligt väder men ändå, :) tog inga bilder för batteriet var dött i kameran. iaf så började det spöregna så jag satt i husvagnen hela kvällen haha :)

Imorse klockan 8 åkte vi till Hudiksvall centrum och tankade, sen vidare till Donken för att äta frukost haha, dom va så dryg så vi fick vänta en kvart på 3 jävla mackor!? -.-
iaf sen fortsatta bilfärden till sthlm . tog kanske 3 timmar, :) vädret här är great, ! :D åååh jag älskar sthlm! kom fram till min Gammel Moster i Solna, duschade, sen gick vi på köpcenter! :) sjukt stort vare, typ 120 affärer tror jag, :) kollade lite och jag fick 500 :- av min gammel moster ;o utan anledning! I ♥ her ! :') sen bjöd hon hela familjen på kina mat, sen gick jag och min syster runt och jag köpte en tröja från gina örhängen och en mascara, bilder kommer senare, kom recis in, ska typ ut igen och takort med min syrra hihi imorgon blire väl sthlm centrum om min mami är snel :)

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0