shopping ♥

blev Iikke barkaby, utan stockholm centrum iigen me like, köpte t-shirt på monki 50%,och ett linne på gina, sen åkte vi på rosendahls och hälsade på min morbrors flickvän som jobbar där, men de va så sjukt varmt så vi åkte där ifrån och åkte istället till Hammarbysjöstad, kollade på olika affärer, köpte en tjocktröja på en affär som hette mno outlet elr nått liknande, trodde den kostade 300 men i kassan visade det sig vara 50 % :) nice det, (y' sen åkte vi hem och chilla gunilla ett tag (: sen gick jag och min syster ner på solna köpcenter och gick runt där ett bra tag men hittade inget, nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska komme hem med mat, och imorron åker vi tillbaka till huddik så inget bloggande för internet funkar inte! :(( kommer kanske hem på sön, beror på väder :) puss



t-shirt monki 150 75:-


linne ginatricot 99:-



tjocktröja mno outlet, 150;- (: även mina jeanstights från gina 199:-



tygskor urban outfitters 79 :- ! köpte ett par vita oxå men testade bara dom gröna tänkte att det lär väl vara samma strlk, men tydligen inte så dom va alldeles på tok för små, så då ska nikita få dom :)

nu ska jag hjälpa mamma och pappa att bära in mat , puss

Kommentarer
Postat av: oliwia frndens.

jag och nikita gillar din svarta tröjja! :D

2009-07-16 @ 00:31:52
URL: http://frndens.blogg.se/
Postat av: stina lindberg

sån där tröja från monki har jag & sånna dära jeans leggings med ;)

2009-07-16 @ 03:03:53
Postat av: Anonym

Fina kläder! (:

2009-07-22 @ 15:03:52
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0