rolig kväll, :)

usel dusel uppdatering! men igår ( 4/5 juli lördag)  var iaf jag och nikita och fler vid storsjöskolan och snackade med Guatemalare, och Maltiser och några andra vet inte vilket land, lärde dom oxå omogen svenska! videoklipp där nere ;)

aja senare på kvällen va vi först på stan och tänkte dra till odensala men fanns inge roligt folk ute så vi stanna i stan ist och var med min 17 åriga syrra och hennes kompisar och spelade volleyboll! haha, hon var våran barnvakt för kvällen för mina föräldrar hade åkt ut med båten :) så vi spelade volleyboll och hade trevligt :)

sen hem och åt tacomacka sen kom det massa folk! bl.a Samuel och lill nicke :) som vi drog ut med lite senare på stan, och hade det trevligt, dom åkte sk8 och alla fulla människor skulle såklart låna ! haha, dom kunde inte stå på den om jag säger så, :)

sen när vi nästan skulle hem stog vi utanför donken och en kille runt 30 års åldern som vi träffade lite innan kom fram till oss och pratade, sen apropå inget typ så sa han att han kunde klättra upp på stolpen bredvid donken, och där finns en stol, på stolpen, vettefan vrf det är en stol på stolpen men iaf så klättrade han upp där, inte precis nykter, och han hade en cigg i ena handen! haha cred till den killen alltså :') och vi frågade om vi fick lägga ut på youtube och han sa " gör vafan ni vill med filmen!" vi; men vad heter durå? killen; kalla mig "han"! haha sen ändrade han sig och ville heta mats så cred till Mats!



Här lär vi Guatemalare rejäl omogen svenska, men vafan vi gillare ;) är det nån som vet vad det är vi säger på spanska? lyssna och kommentera isf! haha :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0