rädd som ett as..

jag sara och nikita beslutade oss för att sova i husvagnen då jag hör att det är en bil utanför, och vi går och kikar lite i fönstret då det står en bil och brummar utanför.. vi blir rädd.. :I.. eftersom klockan är typ 02:00 så vem kommer nu? vi ringde min syrra och hon sa " LÅS DÖRREN.. jag ska ringa min kompis och fråga om det är han" så vi kuta och låste dörren te husvagnen sen satt vi kvar och glodde ut på bilen som stog där ett bra tag till, sen åkte den typ nånstans och vände sen ställde den sig 20 meter därifrån, och min brorsa och hans tjej kom och knacka på och sa att vi borde gå in i huset ist, för dom hade oxå sett bilen och visste inte vilka det var, så vi gick in, och låste dörren, sen skulle min brorsa och hans tjej gå hem till henne och var tvungen att gå förbi bilen för att komma dit,

vi trodde först att dom skulle hämta en husvagn som stog där men min brorsa smsa och sa;
"lås dörren! Husvagnen står inte ens åt det hållet och det är typ 4 plus"
jag; 4 plus?
han; I bilen, dom står och pratar.
jag: jag är rädd..
han: K... men det är typ bara 2 polisbilar som cirkulerar i området, står dom kvar?
jag; äre poliser här? ;O ne dom drog lite efter ni hade gått, vad snackade dom om då?
han: Vet inte typ alla barn dom skulle äta och så.. ja det åkte förbi typ sammanlagt 3-4 polisbilar,
jag; okej.. :I jag är fortfarande rädd.. what should we do if they come back?! :I
han; Have the baseball bat ready, prepare your self for war<3
jag; should I wear the helmut 2? :I
han; Use all of your war gear!

haha I like my broe sometimes, haha<3

nu sitter vi rädda på mitt golv och chattar med folk, och vi hör röster längre bort. :/ vi er rädda..
aja skriver mer imorron vi ska spana.. :I puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0