plattång r.i.p <3

min plattång har gått i crash, kom hem från hela resan och ska starta min plattång, den blinkar till och startar inte.. :'/ låter som en fjortis som " ja ba måste platta håret lixx " men jag trivs faktiskt bättre i plattat hår, trots att jag redan har hyffsat platt, vet att det sliter sjukt mkt på håret men , jag måste även klippa mig snart.. bajjsss frisören klipper ALLTID för kort och man blir ALDRIG nöjd -.- blir oftast så haha, jaja bättre och göra det nu så inte håret äter upp sig.




min plattång jag hade, nån som vet en bra? och inte som seglar iväg i pris..? :)

Kommentarer
Postat av: Fia

jag har en jätte bra platttång som mamma köpte av en kompis, hon är frisör, fast den är rätt så dyr, den kosstade 1200kr. Men den är super bra ! :)

kram

2009-07-22 @ 12:11:41
URL: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0