ooopz

hej! :D inte skrev jag nått igår? :$ vet inte men iaf så var jag med nikita hela dagen, vi var på stan och skulle träffa samuel och nån jocke men dom va dissARN så vi åt kebab. :)

 sen GICK vi till bodaborg för Elina va där :) väntade ett tag och körde motorcykel i spelhallen! haha jag sög -.-
sen kom Elina och vi fick köra en bana med elina, hennes mamma och hennes mammas kompis, vi klarade den inte..
sen skulle jag elina och nikita hem och då körde vi UV innan, och vi hade våra neon orangea tröjor på oss, hihi då blev dom ännu mer lysande än innan! :D

sen gick vi till en busshållsplats och väntade på bussen ett tag och åkte hem till Elina, :) hennes hund är sjukt söt, en chihuahua, (; sen GICK vi från torvalla till odensala och var med Simon, Thaien, Ebba och Sandra, (: påvägen till dom hittade vi 2 st cyklar haha! :)

sen gick vi till simon i regnet och då kom även felix, och sen kom erik, va hos simon resten av kvällen och kollade på The girl next door, :)

När jag skulle ringa mamma om skjuss så va dom på stråket och inte kör vänliga ! Så jag Elina och NIkita fick GÅ till stan från odensala klockan halv 12 i spöregn! (y' haha jomen de va nice ;)

sen kom vi hem till mig och åt, sen la vi oss i husvagnen och pratade och massa :)

vi vaknade typ runt 2 och nu ska vi åka till odensala och vara med Emma, myspys. :)

inga bilder.. MIN SLADD ÄR BORTA ! :I får leta den.. puszsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0