nice dag

idag skulle vi vakna 11 för att gå ner på stan och kolla när dawes tjejerna dansade, men vi missa det,  vaknade klockan 10 över 1 gjorde vi.. haha, yaya vi satt typ vid datan i tusen år, sen skulle jag klippa mig! drop in grej till nån min mamma kände, men hon va inte där så jag och nikita gick runt på stan ett tag, det var sjukt varmt! Vi köpte cola och ställde oss på stjärntorget och skulle se på "Östersunds stoltheter" hm.. ja det var mer en tjej som skrek och slammrade på ett piano och en kille som slog på ett par trummor lite titt som tätt och spelade i en flöjt som lät som en fågel. Jomen vi stog ju iaf kvar ett tag men fick så ont i huvvet så vi drog ner till stråket,

gick där ett tag sen gick vi hem JAG lagade korv och makaroner ;) sen åkte vi till frösön och körde båten till hamnen i stan, för vi ska stå där över Yran (: På piren träffade jag och nikita en liten kille som vi träffat en gång förut han hette per! söt kille men pratade som fan ! haha, han hade varit i Paris med sin kompis Erik (y'

sen sa nikita ; han borde bli programledare när han blir stor!
jag; vill du bli det?(:
han; nej.. jag vill bli millitär! för jag gillar kamoflage! (stavn.
vi; Hhahahahaha! jo bra anledning (y'

sen ändrade han sig och skulle åka till usa och bli polis ist ;)

aja sen gick vi iaf på stan ett tag köpte remmar av ebba! :)) mums
Jonte ringde oxå, Emma hade hämtat porrfilmen

han; har du ff?
jag; nej :) vadårå?
han; fan! jag vill se porr!

haha iaf satt Han, Emis och Danne på subway så vi satt där ett tag men sen drog vi typ hem (: så nu sitter vi här, vet inte om vi ska hitta på ngt mer idag men imorron ska vi iaf inte missa dawes dansarna! :)

Puss babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0