klippa mig..

chacha, nu har jag typ fixat mig och ringde nyss nikita, hon klickade upptaget vilket innebär att hon fortfarande sover!
ska iaf på stan till klockan 3 och kollar när Dawes tävlingsdansare dansa på stjärntorget, hihi :) sen klockan halv 4 ska jag klippa mig.. :( vill verkligen inte, men måste klippa av det som är slitet för annars kommer mitt hår äta upp sig själv och det kmr bli sjukligt kort!

IMORRON ÄRE TORSDAG! första dagen på yran, innebär massa folk, artister och mysig stämning :') JAG ÄLSKAR YRAN,

  ikväll sa mamma nånting om båten, :) kanske sover där ikv vem vet. men nu ska jag ringa nikita igen

FISK BULLE NU ÅSKAR DET! :@@@ OCH INTE LITE HELLER ;o
jävla piss, kanske ska stänga av datan...




tubtopp usa,
jeans bikbok
örhängen glitter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0