jomen aah shaa...

chacha, nu har jag precis kommit hem från odensala, det har ÖS regnat hela dagen, började med att jag och nikita gick ner till stan med varsit paraply, och det paraply jag hade va fan imba stort! såg fett kul ut! vi gick ner och köpte klubbor och dricka sen tog vi bussen till simon, :)

 var där inte så länge, sara kom och vi gick till My way och köpte mer klubbor och dricka ;) sen kom simon, och vi gick runt litte granna, sen åkte nikita hem och vi gick hem till Simon och han masserade mig, haha de va skönt :)

 sen kom smarta blondinen sara på att vi skulle gå till donken i spöregn!! och de gjorde vi oxå :) så jag simon och sara gick låångt och pratade på vägen :) fick en cheese av simon, och sen en av sara, elr fick låna pengar, :) sen för vi inte fick smaka simons chickenburger blev vi sur så han bjöd oss på en cheese att dela på :) han er snelis, sen kom saras super snälla mamma och hämtade oss och skjussade hem mig :) nu sitter jag här och ska chatta litte ich imorgon blire nog staden om inte vädret är allt för dåligt,



en nikita en sara och en maja (:

Kommentarer
Postat av: sara

blondiner är också smarta! _:D <3

2009-07-21 @ 11:54:44
URL: http://saareys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0