chacha, jag gick ner till stan och mötte nikita, :) vi gick runt på stan ett tag och in på bikbok och köpte en neon orange munkjacka, vi diskuterade vad det var för färg och den va neon orange! bild kmr imorgon :)

sen gick vi på donken och köpte cheese, sen ner på stråket och kolla läget (: där fanns det snow slush i måånga smaker *klägggg*

sen gick vi hem, och sen gick vi ner på stan igen med våra neon orangea tröjor oxå vare rave-shit på stjärntorget som vi glodde på. haha en liten kille som breakade (y' as söt :')

hihi sen tog vi bussen och skulle till elina i torvalla men det blev ändrade planer så jag åkte hem till isak och var med han ett tag, har inte träffat han på länge (: sen gick jag och mötte nikita, som lyste upp hela gatan med sin neon orangea tröja! detsamma med mig (a'

sen kom simon som hade lämnat jonte, och han såg oss direkt med tanke på våra neon orangea tröjor! :) sen drog vi te felix och var där resten av kvällen, det var inte trevligt för jag hade sjukligt ont i magen men det gick över (:

sen kom nikitas mami o papi och hämta oss och skjussa hem oss till mig, och vi käkade billys, sen kom min mamma och pappa hem för typ en halvtimme sen, dom hade varit på stråket och haft lite rajjrajj ;) hihi men nu ska vi sova elr nått PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0