chacha ♥

godmorgon ;* vaknade lika sent idag igen..  men vet ni? I don't care för vädret suuger, (: Nikita ringde mig nyss och sa att hon och Elina var i stan och att jag måste möta dom men.. pallaaa -.- har inte klätt på mig eller ätit frukost än! orkar inte stan idag! (:

en sak jag aldrig har förstått.. killar som andvänder smink får oftast "bög stämpel" men dom vill väl oxå känna sig fin som oss tjejer? man måste inte vara bög bara för man andvänder smink, iofs bara vad en 14 årig liten blondin tycker men (:

p u s s s



J' (L) bananas,
tröja köpt på cubus 99:- elr nått sånt.

Kommentarer
Postat av: Seabstian

precis ;) ändå frågade du mig om jag var bög (A)

2009-07-10 @ 15:29:54
URL: http://ssebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0