1 regnig dag..

första regniga dagen på länge! lite skönt äre ju iaf, :) ska nog se en film snart, hihi :) seven pounds med Will Smith, mamma sa att den var bra så jag får väl prova och se den då :) "bråkade" nyss med min syrra, det händer inte ofta att jag bråkar med mina syskon, haha alla frågar " bråkar aldrig du med dina syskon?:O" nej typ inte :) vi håller oftast sams, och om vi bråkar är det oftast med min syrra om kläder oxh sånt, haha :)




lite syskonkärlek är det ibland.

har även gjort om elenors blogg,
brukar inte göra om bloggar men jag gjorde ett försök ;p
www.ohyesEllen.blogg.se


Kommentarer
Postat av: sara

maja.. vill du fixa min blogg? kom.

bara något enkelt, kom!

<3

2009-07-06 @ 19:23:26
URL: http://saareys.blogg.se/
Postat av: elina

hahah! bilden ;) jaa ibland så;)

2009-07-07 @ 06:33:35
Postat av: Sebastian

var inne och läste denna igår ju! :)

sjukt söt ! <3

2009-07-10 @ 13:16:46
URL: http://ssebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0