wopsie

hej har inte uppdaterat, har ändå inget intressant att skriv så :) men idag kanske vi ska till Åre och kolla nånting.
Och igår.. SARA MERCEDEZ BERGMAN JÄVLA PUPP HUVVE!vi har bestämt länge att hon ska komma upp på nyår, och jag har varit as pepp, men igår så frågar jag "men visst kommer du upp till ny år?" för att extra kolla, så säger hon " maja.. de går inte.. pappa vill vara med mig på nyår.." och jag blir fett sur men väljer att inte visa det! så jag går runt och är självmordsbenägen och går runt och säger att nyår kommer suga, och att allt kommer suga och att jag vill hem, och att inte jag har några kompisar som vill komma upp hit.
MEN DÅ typ 10 minuter senare ringer den där jävla pupp skallen och säger att hon skämta och att hon kommer upp!!
okej sara jag har fått igen för alla gånger jag har lurat dig. You got me ;) älskar dig bajs potta <3

Kommentarer
Postat av: olivia

söt blogg, checka in min och prenumerera (stavning?:D) så gör jag samma för dig.

ha en bra dag!

2009-12-28 @ 14:58:13
URL: http://oolisse.blogg.se/
Postat av: ii......

inga kompisar som inte vill komma dit?

jag har fan alltid velat dt din bajs.

får ju inte för dig.!

2010-01-11 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0