(L)

Detta är en dikt till dig min skatt,
och nej.. det är inget som kommer locka fram ett skratt.
detta är något kärleksfullt som kommer från mitt hjärta,
inget trams eller så som handlar om smärta.
i denna dikt vill jag framhäva för dig,
hur mycket du faktiskt betyder för mig.
Maja olofsson.
Mitt ljus i livet, min bästa vän, mitt allt.
Du är den som gör livet best.
och inte någon guppig resa på en jävla häst?
nej, du är det som gör att jag vaknar med ett leende på mina läppar.
och inte gör så att jag mest bara deppar?
Jag hoppas du förstår hur värdefull du är min lilla piraja..
och hur glad jag är att jag har dig maja.
Då, nu och föralltid.
tills döden skiljer oss åt.
Jag älskar dig / Din sara.
Detta är en dikt till dig min skatt,
och nej.. det är inget som kommer locka fram ett skratt.

detta är något kärleksfullt som kommer från mitt hjärta,
inget trams eller så som handlar om smärta.

i denna dikt vill jag framhäva för dig,
hur mycket du faktiskt betyder för mig.

Maja olofsson.
Mitt ljus i livet, min bästa vän, mitt allt.

Du är den som gör livet best.
och inte någon guppig resa på en jävla häst?

nej, du är det som gör att jag vaknar med ett leende på mina läppar.
och inte gör så att jag mest bara deppar?

Jag hoppas du förstår hur värdefull du är min lilla piraja..
och hur glad jag är att jag har dig Maja.


Då, nu och föralltid.
tills döden skiljer oss åt.

Jag älskar dig / Din sara.
Åh Sara Bergman jag älskar dig, du får alltid mig att må bra när jag mår dåligt.
Inget slår när du säger "gör om gör rätt"  Och dina älskvärda kommentarer.
Jag vet med säkerhet att du aldrig någonsin lämnar mig, för du är en äkta vän,
baby du och jag föralltid. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0