cupcakes and some new shoes

hallå där kött och blåbär, Dagen har varit väldigt trevlig, först skola och fick reda på vad jag har för betyg i Idrott och So, inget som är intressant för bloggen men jag blev väldigt nöjd iallafall :) Efter skolan gick jag hem och var duktig, städade neder våningen och plockade ur och i diskmaskinen (y' Sen när så småning om mamma, pappa och systeryster var hemma så åkte vi på lillänge, och jag köpte mig ett par nya skor :) sen åkte vi och handlade mat. När vi kom hem bakade jag Cupcakes, eller jag bakade inte så mycket. Mamma köpte färdiga pepparkaks muffins på affären så jag gjorde bara glasyren men ändå hard work!

var grovt behov av ett par nya skor, mina gamla var helt förstört bara för mina fötter är mongo.


Dom blev goa, och nu sa pappa att det var nått dansprogram på teve, så ska kika och kanske ta en till muffins hihi puss


Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

Sjukt fin blogg! :)

Kika gärna in min blogg också & släng gärna in en kommentar.

Passa på innan söndag också, så kan du delta nu & få chansen att bli "veckans blogg" ;'D / hugs&kisses, niccyyy...

2009-12-15 @ 23:29:02
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: Baconost

Nej isånafall hade jag väll tagit en bild på honom..

2009-12-16 @ 11:22:58
URL: http://baconost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0