bilder från helgen

jag och busmalin satte igång med att baka lussebullar för nån timme sen, eller jag och Malin, det var jag som bakade. dom blev goda såklart :) jag sa att jag ville ha mer julstämning hemma och mamma sa "ska vi ta upp granen då?" jag: JAA :D det ger en ju riktigt julstämning! det är ett tag kvar men.. skit samma tycker jag :)
aja end of discussion about julgran. nu kommer lite bilder från hotellet och helgen puss
världens sötaste Malin :)
ALLA har vart små! t.o.m du..
ingen aning.. ingen aning..
en mycket snygg brud.
fet gogglebränna va ju i backen hela dagen! hähä pianot som speglar sig
jag är nya yiruma.
tog aldrig slut..
självaste svenska kungen på ett par skidor.
sanningen är den att min pappa har åkt lift med kungen när han var liten, respekt (;
suddigbild, hängde i gymmet och skapade oss några rutor @ magen.
fan.. kommer aldrig lära mig att simma nu..
o-mogna Malin hoppa runt med nån n00b i en pool utan vatten haha töntigt..
den får sluta alla bilder, :)
nu ska jag ta ett bad, sen välja kläder tills imorrn, puss

Kommentarer
Postat av: loisee

snygga brudaaarrr!

2009-12-13 @ 22:29:50
URL: http://manthenloise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0