22 jävla minus grader ?!

hallådär kött och blåbär, idag när jag skulle till skolan gick jag med handskar och händerna för ansiktet för det var 18 minusgrader ute! det är fan sjukt hur kallt det är nu! På no.n ville inte min lärare starta nått nytt kapitel och vi hade inget att göra på Ea så vi fick rast i en timme hähä!
Sen på engelskan fick man välja om man ville ha Engelska eller gå på en pjäs som ligger på pc, så jag och sofia gick till pc och såg en hyfsat dålig pjäs, inte värd kylan på väg ner och verkligen inte på väg hem! När vi skulle hem var det minst 22 minus fy fan.. så jag och Sofia gick hem till mig och drack varm o'boy med grädde, kollade på Disneychanel med tända ljus och sen kollade vi lite på Scrubs också, myys :)
Imorgon är det Fredag, får se vad som händer, men ska iaf få träffa Sara den Rara Bergman hihi.
ska ta nått att äta nu, puss :*



jag saknar dig, kan du förståååå dee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0