13 december Lucia

hej, helgen har tillbringats med Malin och vi har haft trevligt :) i fredags kollade vi på dieselråttor och sjömansmöss och idol när Erik vann (y'
sen i lördags så vaknade vi ganska sent sen åkte vi till ett Hotell, som är ett av skandinaviens största! det tog seriöst aldrig slut. och det var jätte läskigt för det var stängt och inget folk där förutom våran familj och en till snubbe haha :) så vi kuta runt där typ hela dagen ! :) sen åkte vi på affären, sen hem och åt pizza, sen kolla på lite mer diesel råttor och sjömansmöss, efter det gick vi ut och åkte pulka! :') haha gick inte så fort men det var kul ändå (;
gick sen in till min farmor och farfar, kastade pil och åt glass :) sen när vi kom tillbaka kollade vi klart på dieselråttor och sjömansmöss och sen spelade vi barn geni, och jag ägde ut Malin haha!
sen somnade vi typ :)
Idag så var vi ute och åkte däck när min brorsa skjussade oss, hihi det var as kul :) sen körde vi fyrhjuling tills Malin körde fast och då gick vi in och städade, sen till farmor och åt lunch sen hem :)
haha bilder kommer om cirkus 2-3 timmar när jag orkar (;
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0