11 december

igår tog maja sprutan idag maja inte kan röra armen. var dom tvungen att ta i vänsterarmen :'/
kan typ inte göra nånting nu -.- tänkte tvätta håret en snabbis men då måste jag andvände höger!
fan livet är jobbigt ibland.
Ingen skola idag iaf, mådde inte så bra efter sprutish.
men jag såg nyss "p.s I love you" ååh.. jag grät, är inte den som gråter på filmer, men dem här tycker jag faktiskt är sorglig! aja, ska väl typ packa snart, för ikväll åker jag Malin och min Family till Storvallen sjukt skönt. Har saknat att komma bort. :) nu kan jag nästan lova att bilder kommer :) (y'




I just can't help falling in love with you.♥

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg :D

2009-12-12 @ 11:50:22
URL: http://eberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0