YRAN 2009!

kan säga fyfan vilken jävla helg, så jävla rolig :')  Igår gick jag med Nikita, Emis, Oskar, Natalie och Sara, sjukt kul kväll, dead by april i 1 minut, skrika ut låtar på Lena & orup btw så är Lena en crasy människa! Käkat cheese på donken, kollat på när securitas häller ut alkohol i brunnar, Erik hassle, Amy Mcdonald med massa folk, Petter var grym, gjort mig vän med säkerhetsvakter, President talet var määktigt !
 så jävla mycket folk på torget, hade as bra platser, sist men fan inte minst LADY GAGA, oooh vilken kvinna, :') sjukligt jävla bra live är hon! Skrek så mkt jag kunde hela tiden! så jävla cool människa !

gjorde oss vän med en Malin oxå ( inte en Sara ) som var dörrvakt till Radison sas hotell, träffade Lady gaga's riktiga "jag" haha, hon va tydligen brunett och inte så värst trevlig! men anyway så vare lätt sommarens höjdpunkt!

YRAN 2009 i mitt hjärta!

bilder kanske kommer, emma hade kameran! ;)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0