tandställning!

Vaknade nyss, skakläpåmig och fixa mig, sen börjar vi med orientering! jobbigt, hha se ntältinformation och massa till fjällfärden resten av dagen typ, sen klockan 3 ska jag till min 1 meterlånga "tandläkare" och lackera tänderna och kolla nånting, 5 oktober blir maja olofsson braceface! tandställning alltså, räls..i 2 år..I can almost feel the pain,men guuush så bra det kommer bli efteråt :) + att jag HATAR mina tänder, dom värsta som finns står åt alla håll, nu ska jag fixa och trixa

puss

Kommentarer
Postat av: oliwiä

aa men mina då

?

jo en stor äckel glugg tack vare dom drog fel tand? :o och den måste som dra 2till tänder sen får ja oxå tandställning :D



btw. 5oktober fyller ja år ;)

2009-08-26 @ 23:47:09
URL: http://frndens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0