svar på frågestunden,

Här har ni svaret på frågorna, blev inte riktigt över 20 men det fickräcka haha :)

hur många har du vart tillsammans med ?
vad tycker du om toria?

Jag har typ inte vart tsm med nån, alltså inget seriöst förhållande, :)

Jag tycker att Toria är en as skön och snäll tjej. :)

oskuld ?


sv; japp, det är jag.


(fick en exakt likadan fråga två gånger från olika personer, men svarar samma på båda haha)
1. Vrf måste du vara så fin?
2. Kan du inte börja göra videoinlägg?
3. Hur många läsare har du per dag,ungefär?


sv; 1. tack så mycket :$ hihi, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det. :)

2. Jag vet inte, :o har inte tänkt på det, känner mig så fånig ståoch prata med mig själv, får se! :)
3. Jag har inte många läsare alls! 40-50 per dag kanske,

är tu ihop m någon nu?
vem var den senaste du var ihop m?


Antar att det ska stå " är du ihop med någon nu? vem var den senaste du var ihop med?"
sv; Jag tycker inte riktigt att jag kan svara på den frågan eftersom jag aldrig har haft ett riktigt förhållande med någon. :)

vilken är din favorit mat ?:))

sv; Kebab :')

när började du blogga? :)
Jag har börjat blogga, sen slutat sen börjat, sen har det varit så några gånger,
lite mindre än ett år kanske :)

är du naturligt blond? :)

Ja, jag är naturligt blond, jag har varit blond ända sen jag var liten, men jag har blonderat det ännu mer efter det, så  hårfärgen jag har nu är inte min riktiga hårfärg, :)

maja gillar du korv ? (:

sv; ja klart jag gör! :)

har du fått mens?

sv; haha , ja :)

gillar du någon ? isf vem ;)

sv; jag vet inte riktigt om det angår nån i bloggen men, jag gillar nån nu ja, och ni får inte veta vem ;) kanske ska bli som dessie "feel the pain"

berätta 5 saker som du tror att inte vi vet!

sv; oj, den va svår ;o
- Jag älskar landet usa och vill att allt som te.x mat som finns där ska komma till sverige! :D
- jag älskar mat. :)
- Jag har hyffsat dålig humor,
- Jag har dåligt självförtroende, men gör mitt bästa för att bygga upp det. :)
- Jag blir lätt avundsjuk på folk.


hur många har du hånglat med?
hur lång är du?
hur mkt väger du?


sv; 4 st.

jag vet inte, enligt mig själv och mät grejen på H&M så är jag 164 cm lång! men enligt alla andra är det omöjligt och att jag måste vara kortare men vi säger 164 för det låter rimligt :)

Säger inte att jag inte vet för jag skäms för min vikt eller nått. men helt ärligt vet jag inte! Brukar inte väga mig så ofta.


hur lägger man in headern så den passar perfekt ? <3

sv; jag vet absolut inte hur jag ska förklara det! allt med blogg design är alldeles för komplicerat för mig, men se till att "width" grejen är lika stor som bilden, te.xom du har laddat upp bilden på 800 se till att den ligger lika. ingen fattar nått typ inte jag heller haha,

hur många p är det i mitt hela mitt namn? <3
vad har du för strumpor på dig? :)

sv; Frågorna var ställd från Sara Mercedes Bergman,omjag har räknat rätt så är det inga P i ditt namn!
och jag har lila strumpor på mig ;)

vad är det bästa du vet ? ;D

sv; Fick 2 stycken sånna frågor oxå, men det bästa jag vet är nog.. oj den va svår :o men alla mina dunderbara vänner!

hur kan du få till din bakgrund? :O


sv; Jag suger verkligen på  att förklara när det gäller hur jag sätter in den. (misstolka inte ;) men själva bilden hittade jag faktiskt på google :$

varför dansar du? :D (resten är frågor från erika haha!)

sv; För jag tycker att det är sjukt kul! :) och nått jag vill förbättras i :)

hur kom du på att ha en frågestund? ;)

Sv; Jadu Erika ;) man kan ju fundera på det ett tag.. Kanske för du föreslog det? :D
ja så var det nog, :)

vilken är din favorit färg? :D

sv; Jadu Erika! Har ingen favoritfärg faktiskt! är en allfärgare, haha jag gillar alla färger typ :)

vad ska du göra imorron? :D

sv; jadu erika.. ;) jag ska faktiskt på fjällvandring i 3 dagar precis som du! :) hoppas vi överlever (y' borde igentligen packa men jag gillar faktiskt att stressa lite! jag får mer saker gjort då, så jag fixar allt senare ikväll! :)

vill du ha cola nu? haha :D

sv; ja tack *kläggg* :')
___________________________________________________________________________


ne nu fick det räcka, svarade på alla frågor förutom några av erikas lite onödiga haha! ;)

pussss.

Kommentarer
Postat av: erika

vadå onödiga? ja vet att du ville svara på dom :D

2009-08-31 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0