mycket läsning, håll i er.

okej.. har inte uppdaterat sen i onsdags! men nu ska jag berätta vart jag har hållit hus, !

onsdag;
Blev inga jeans på stan i onsdags, hittade inga snygga som satt snyggt, så jag, emma och elina åkte till odensala och var med simon, :)

det var meningen att vi skulle göra tårta, men det blev inte av, så vi åkte till Ica och köpte mini kladdkakor!
Sen åkte vi hem till Elina i torvalla, :) och Elina åt, och vi myste med hennes hund hihi, :)

sen gick vi till odensala, minns faktiskt inte vad vi gjorde där..

men iaf senare på kvällen gick vi till stan!
och de var typ 3 st bilar som tutade på oss, varav 2 av dom åkte förbi, sen vände dom och åkte förbi igen! och en av bilarna åkte förbi och skrek "SHENA TJEJER"  sen åkte upp och vände sen kom dom ner alldeles bakom oss "HÖRRNI TJEJER"
ehm.. ja vad vill ett par 20 åringar ett par 14 årigaflickor kan man undra? vi blev iaf fett rädd, hah!

Sen när vi kom till stan så gick vi förbi busstorget och träffade massor med folk, :) sen ick vi och lämnade Emis vid sibylla, :) sen skulle jag och Elina på donken och käka cheese, och då var klockan runt 22, men det var stängt, vilket var ganska konstigt eftersom donken brukar vara öppet till klockan 00, yaya så vi går tillbaka till busstorget och var med massa folk, haha ;)

sen när ja och Elina skulle hem ville Joel och hans kompis göra oss sällskap, :) och han berättade att det hade varit en FÅGEL som åkte ner i fritösen på donken, därav anledningen att det var stängt! alla vet ju säkert det där redan nu, men det känns inte som att man vill ätta nått friterat på donken i stan längre ..

sen gick vi hem, satt vid datan och åt billys,

torsdag; NIKITAS FÖDELSEDAG!

jag och elina vaknade runt halv 11, tog en dusch, och drog fort ner på stan! för att köpa en present till busfröt, hihi, :)
gick och köpte cheese på donken, hah, de blev lite stressigt när vi skulle slå in paketet, så vi fick typ kuta :) + att jag knappt kunde gå för jag hade skavsår av mina nya skor, haha! 

sen tog vi iaf bussen hem till Nikita, och vad hon inte visste då var att vi skulle komma ;) mohaha, så när vi kom var hon och toria ute och åkte fyrhjuling, så vi gick in på hennes rum och tog med oss skorna och sen sa hennes mamma åt oss att gå ut och runt så hon skulle bli överaskad, sen hoppa vi runt hörnet och började sjunga " jaa må hon.." och inser att hon inte ens står där! haha, FAIL, så vi kutar tbx runt hörnet och börjar as garva, nikita hörde förstås det och går ut, och DÅ kmr vi en andra gång och sjunger! :)

hon blev väldigt överaskad! haha, sen gick vi in och öppnade paket, jag köpte 25 st annanas klubbor och en tröja :)
sen blev det tårta och kakor,
jag vettefan vad som hände då! utan jag fick världens jävla garvattack för jag tyckte nikita lantus spruta såg ut som en tändare? hahha, jag började seriöst gråta och fick sjukt ont i magen! haha!

men sen tog vi bussen till stan, gick runt, åt kebaab, sen på kvällen såg vi sommaren med göran! haha, den va fan bra! inte roligaste jag sett, men rolig var den! värd att se :)
sen resten av kvällen gick vi runt och bad folk att gratta nikita och sjunga haha! det va inte så många som satsade på sången.. mer ett grattis men det är tanken som räknas :)

sen sov nikita hos mig, och hon visade massa olika ställningar i min säng! (missförstå ikke) hur många olika sett man kan sova på! haha, bilder finns på nikitas blogg

fredag:

Vaknade av att min syrra kom hem från turkiiet! ;D
och Nikita låg inte i min säng utan hon var borta, och sängen var bäddad! hon hade följt med toria till tandläkaren runt klockan 9 hah. :)
sen vad får jag av min syster om inte en adidas tröja!! :D iiih, vad gla jag blev då :') en lila med knallrosa ränder, ( bild kommer ) hon berättade även om massa äventyr som hade hänt där, hah, :)

sen drog jag på stan och träffade toria elina och nikita, och sen kom emma vi drog på donken och käka cheese, sen gick vi runt sen drog alla hem typ,

på kvällen var jag med Stina, Adina, Niklas, Olle och Fredrik! :) vi var i torvalla och hängde, haha det började SPÖ regna! så man vart alldeles genom blöt, vi hoppade i vattenpölar och massa haha så man få väl skylla sig själv. :)

sen när alla utom jag stina och adina hade åkt hem drog vi till adina började lyssna på musik och dansa, haha! fett kul, :) sen runt klockan halv 3 gick ja och stina hem till henne och jag sov där :)

Lördag; Vaknade runt klockan 12, stina fixade sig, sen gick vi till prix och dit kom adina och min papi hämtade oss, :)

 Så vi åkte hem till mig, jag duschade och fixade mig, och stina plattade håret i 100 år hahaha!

sen gick vi ner på stan och träffade Olle och Fredrik och lite annat folk,på donken :)

sen blev vi utskickade från donken haha!
*killen i kassan kollar på oss*
"ehm, ska ni handla nått här elr? :)"
*naaae, :)"
*killen pekar mot dörren,*
"då kan ni gå här ifrån!"

så vi drog till sibylla och stina och adina åt strips och olle blev en surpuppa. :)

sen gick vi typ runt, och sen blev vi även utskickade från subway oxå, haha!

aja sen drog alla hem, jag skulle hem och käka och kolla på min nya jacka som mamma hade köpt , och sen blev jag själv resten av kvällen, ingen ville komma till stan, alla höll sig i torvalla, och mamma ville att jag skulle hålla mig i stan för dom inte kunde hämta mig för dom skulle bort.
 haha, satt inne och var lagomt pepp? nej depp! haha, men de va ganska skönt ändå, :) la mig kanske runt klockan 3.. vilket inte var så smart eftersom det är skola imorrn! :(

söndag..
jag längtar lite till skolan.. eller.. NEJ ge mig mer sommarlov!
vaknade typ 11, ska väl mest chilla idag då, och imorron äre skola.. vill inteee :(
börja 8an! o.O betyg.. åh, jobbigt.. ska bara sitta hemma idag och vila, :)

det blev ett lånt inlägg, och bild på min nya jacka och min adidas tröja kmr sen, :) ska leta kameran nu!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0