gårdagen + nya skor.!

hej dåliguppdatering, men iaf såsov Sara här inatt :) och igår så var vi ute och sen gick vi på ica och tog medoss en checkpå 75:- och sen när vi skulle betala gick det på 56 osså va man tydligen tvungen att handla upp hela checkan så jag och sarakuta runt och leta nått somkostade 19 kr! hahamen vi hittade typ 2 energidrycker och 1 asäcklig nougat grej! Haha vi var tvungen attköpa! ;)

sen GICK vi till travet och träffade Clara och Stina =) sen gick vi til lmy way och pratade och lite sånt :) sen kompappa och hämtade oss,vi kolla på ebba och didrik och drack energidryck och cola hela kvällen.

Idag vaknade jag av att Sara skulle hem klockan 11 ! haha hon gick och jag somnade om till typ klockan 1 :) sen har jag städat och suttit vid datan, sen åkte jag med mammatillskopunkten ochköptenya skor, 1par tygskor och ettpar sneakers, :)
sen ikväll kanske jag ska vara med Elina hihi :)





as dåliga bilder,men pappa tog kameran till nånting, :)

pussss

Kommentarer
Postat av: D E L L A

åh, de vita var grymt snygga! Så min stil typ -

sv; haha varför det?

Tack :)!

2009-08-18 @ 21:27:02
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0