fortsätt fråga!

svarar som sagt inte på en enda fråga förrns det är från över 20 olika personer ;) ser på ip numret om det är samma ;)

Idag vare skola, som var ovanligt chill! vi har ju tema så vi hade inga lektioner riktigt, vi förberedde en So uppgift som vi ska ha med på fjällresan, låter werd. :) sen en No uppgift, haha fattade typ ingenting av det.. men jag kommer fatta tillslut de gör jag alltid! :D
efter skolan gick jag elsa och sofia på ica och köpte iskall cola ;$ och där va min mamma så jag åkte med henne hem :)
sen har jag inte gjort så mkt typ suttit vid datan försökt att logga in på msn i flera timmar, men nu funkar det :) (y'

jag ska nog ta mig en dusch sen, och imorgon slutar vi efter lunch! alltså typ tolv, :) sen e det freedaaah! :D yeaho.



One love My one heart My one life for sure

Kommentarer
Postat av: M.j

tack desamma sexy ;)

2009-08-28 @ 12:22:31
URL: http://livemyownlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0