first day @ school

första skoldagen genomförd, och vi ska under 2 veckor ha tema "friluftsliv" och vara ute typ varje dag.. sen i slutet av temat ska vi på fjällvandring i 3 dagar ! undrar hur man kmr klara sig där då..haha! men det blir säkert en rolig upplevelse :)

har inte haft huvudvärk på hela sommaren, och nu efter första dagen börjas det igen.. inte kul, och vi hade ingen alvedon hemma så mamma och pappa åkte och köpte det, frågade om dom kunde köpa cola oxå (a) får väl se om min önskan blir sann :)

Imorgon är det skolfoto! ;o Vi har nog tidigast av alla skolor i hela Östersund, ingen aning om vad jag ska sätta på mig!
 hm.. får klura på det ett tag, kanske lägger ut bild sen :)

men nu ska jag kolla på lite teve,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0