Idag har jag varit med Emma, hon kom till mig hon hade gått från frösön i spöregn takkarsh! sen drog vi på ica och pantade, sen ner på donken ochköpte cheese! *klägggg* sen till karamell lagret och köpte dricka och klubbor, :) sen gick vi till frösön och var hos Emma ett tag och sen åkte med Emmas mamma till Ica och sen drog vi till Felix där det var några stycken, och sen gick vi runt. :)  kvällen slutade hos Erik,och hans hund är galen!! :) vi tog massa kort hos emma oxå men hon har intekirra dt än så dt kmr väl.

Imorron åker jag till stugan.. :'// jag MÅSTE, och fick ta med en kompis men ingen vill! :( aja iaf bara 2 dagar och internet är med (y' nu ska jag äta..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0