våffla

hej alla, sitter nu inne och har just ätit en våffla som min farfar gjort, jag gillar igentligen inte våffla man mår typ illa om man äter för mkt :) alla andra sitter ute och äter men jag är ovanligt trött idag så jag sitter inne, haha kusinerna är kvar dom ska nog åka hem snart, och även dom andra kusinerna ska hem så då blire bara vi kvar + farmor och farfar, jag saknar stan och har tröttnat lite på kläderna här -.- !  förhoppningsvis får jag åka hem imorgon!!! överlycklig :')  nu ska jag och min bror smygäta köttfärsgratäng för vi tycker inte om att ta för mkt våffla, hihi PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D

2009-04-15 @ 20:32:40
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0