turshdä

Godmorgon!
sitter och kollar på vakna med the voice.. haha behöver jag säga mer ? först har vi spanska i 20 minuter, sen ska vi gå på bio ! :) patrik 1,5 ! haha tur för mig då så är den helt ny , för jag har inte sett den. :) sen efter skolan blire bästavän nikita. vi ska hitta på något busigt, :) sen ikväll blir det dans, :) "hiphop" om man kan ens kalla det så, vi anmälde oss till hiphop då vill man ju ha typ böjda knän "gangsterstilen" ja ni fattar, men här är det nå jävla.. ah jag vet inte ens vad man kan kalla det, inte hiphop iaf! vi ska dansa till single ladies med beyonce.. tycker ni det är en hiphop låt..? höhö inte jag. :) men nu ska jag äta frukost PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0