♥ städa, skotertur (:

igår kväll runt 23 - 24 så va jag helt crasy och gick runt och städade hela stugan! jag tycker om att städa, det är kul när man inte har nått annat för sig, kanske inte precis mitt framtida yrke, har inget emot städare men ser det mer som en hobby ;)) har just duschat så småning om då alla har vaknat kanske det blir en skoter tur elr nått annat trevligt :) igår va vi på en skotertur , haha vilken upplevelse ! vi åkte först ut då kom vi till en bäck där bron hade rasat vi fick lixom dra över 5 skotrar över bäcken och massa sen kom vi till vägar och jag tycker det va skit kul!  som min farbror sa "det är det här som kallas skoter åkning, när man får kämpa ! vem som helst kan väl åka i ett spår" haha det tycker jag va bra sagt! sen ikväll om det inte blir för kallt har mamma lovat att sitta på altanen och dricka oboy och kolla på stjärnorna ! myys :) kommer bilder från idag senare oavsett vad som händer ;) men nu ska jag blåsa håret !
pussmjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0