söndag...

joh hörrni söndag säger det mesta, deprimerande dag sista dagen på lovet imorron är det skola.. hm. aja nikita sov här inatt igen myselipys, vakna gjorde macka, vi måste juh ha fått nått slags ryck för vi började först dansa i vardagsrummet, det va jobbigt! sen ut och hoppa studsmatta, kul :) hah, sen så tvätta vi håret och sen ner på dansen, vi fick veta idag att vi ska få va med och dansa på avslutningen med tävlingsdansarna, hihi kul! :) innebär att bara jag och nikita ska stå på scen själv i 6 åttor ! vi har typ gjort klart dansen lite fin justeringar bara ;) ikväll är det americas best dance crew, kanske kan sno nått danssteg därifrån då (A) :) borde städa mitt rum det ser ut som ett bombnedslag. får bli det nu,
puss



jag älskar låten. <3

Kommentarer
Postat av: emmamaj

dansar ni på dawes eller wendela's ? =)

2009-04-19 @ 20:23:49
URL: http://eiw.blogg.se/
Postat av: emmamaj

Ja, jag dansar Jazz&street . Nästa år ska jag börja i disco igen, som jag slutade med förra året .:P SOm jag dock ångrar ^^



Jag dansar på wendela´s

2009-04-19 @ 21:39:38
URL: http://eiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0