ownsdag!





foto maja red maja
såhär såg det ut vid min stuga i påsk förra året, man får hoppas på lika
bra väder i år, dom sa nyss på teve att det skulle bli väldigt bra väder
på lördag, tummen uppåt! :)


För dom flesta är det här sista skoldagen innan påsk, men tyvär inte för mig! våran skola är inte ledig på skärtorsdag, vi har aldrig varit och kommer troligtvis inte att vara -.- vi får iställlet vara ledig nån dag efter påsk då ingen annan är ledig elr nått sånt, aja ledig som ledig, vi får iaf gå på badet halva dagen sen eget arbete efter lunch :) om 1 timme och 20 minuter börjar jag, så jag behöver verkligen inte stressa :) juste.. idag har jag matteprov.. O.o wish me luck.. :)

Kommentarer
Postat av: evelina

du är hur bra som helst på att fota ! (a)



honeevelina.devote.se

2009-04-08 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0